Assalamu'alaikum

Selamat berkunjung ke blog saya...sebarang cadangan boleh di email kepada saya muhammadalfateh87@yahoo.com

Monday, July 13, 2009

Tolong Kaji Kenyataan Ini...Amalan "Politic of Fear" berterusan



Kenyataan TPM ini sangatlah melukakan hati kami anak-anak muda dan jelas membuktikan bahawa Kelantan khususnya di kawasan Manek Urai telah dianaktirikan oleh Kerajaan Pusat yang kononnya selepas menang nanti ingin menjadikan manek urai sebagai "anak angkat" Kerajaan Pusat. Kezaliman dan diskriminasi menyebabkan Kerajaan Pusat terlupa bahawa Manek Urai adalah anaknya sendiri. Kalau saya menjadi penduduk di Manek Urai, saya pasti terkilan dengan kenyataan ini. Sudahlah Royalti Petroleum dinafikan kepada Kelantan yang menjejaskan sumber pendapat kerajaan negeri dan menafikan hak rakyat. Saya amat mengharapkan Allah memenangkan kaum yang ditindas.




No comments:

Post a Comment